Två små ja..krypdräkt kallar jag dem, har de ett annat namn?
De är sydda i plysch, hittad bland mors gömmor.

Den gröna är storlek 63-70 och den blå 70-77.
Mönstret heter Vi mode mönster 5433,
även det hittat bland mors gömmor.
Ett väldigt enkelt plagga att sy, om man bortser från blixtlåset!
Jag tycker jag övar och övar,
men jag kan helt enkelt inte få till det längst ner..
..men men, någon dag lyckas jag väl så det är bara till att fortsätta!
Den gröna är storlek 63-70 och den blå 70-77.
Mönstret heter Vi mode mönster 5433,
även det hittat bland mors gömmor.
Ett väldigt enkelt plagga att sy, om man bortser från blixtlåset!
Jag tycker jag övar och övar,
men jag kan helt enkelt inte få till det längst ner..
..men men, någon dag lyckas jag väl så det är bara till att fortsätta!

