Jag fortsätter att ge mig ut på okända marker!
Tror detta var första gången någonsin som
jag provar på att virka,
men det var roligt...och tog tid!

Minns inte vart jag hittade mönstret,
det skulle varit med fransar men jag
valde att inte göra dem.
(har rättat till sjalen efter korten togs,
upptäckte att jag missat en båge på ett varv..
..vilket gör att man missar en båge på varje varv efter det..
Så spetsen är nu en riktig spets!)

Som sagt, minns inte vart jag hittade mönstret men
jag minns vad skaparen sa;
"för en frisk människa tar det nog tre kvällar att
få den färdig."
Ja, hon räknade inte in nybörjarna,
så det tog fem kvällar att bli klar.
Resultatet är okej och med detta projekt har jag lärt
mig att det finns mängder av muskler i fingrarna som
man normalt sett inte använder,
för attans vilken träningsvärk jag fick!
Tror detta var första gången någonsin som
jag provar på att virka,
men det var roligt...och tog tid!
Minns inte vart jag hittade mönstret,
det skulle varit med fransar men jag
valde att inte göra dem.
(har rättat till sjalen efter korten togs,
upptäckte att jag missat en båge på ett varv..
..vilket gör att man missar en båge på varje varv efter det..
Så spetsen är nu en riktig spets!)
Som sagt, minns inte vart jag hittade mönstret men
jag minns vad skaparen sa;
"för en frisk människa tar det nog tre kvällar att
få den färdig."
Ja, hon räknade inte in nybörjarna,
så det tog fem kvällar att bli klar.
Resultatet är okej och med detta projekt har jag lärt
mig att det finns mängder av muskler i fingrarna som
man normalt sett inte använder,
för attans vilken träningsvärk jag fick!
