Jag erkänner, jag är en samlare!
Men nu beslöt jag att rensa lite bland småbitarna.

Rosa hör inte till min favortfärg,
och det stirrar bara på mig i gardroben!
Så nu blev det en filt till lilla A.

Och den är verkligen lappad, även fleecen på baksidan!
(Men bara i ett hörn)
Jag trodde inte att det skulle gå så fort att sy det,
bitarna var visserligen 11x11 cm,
men det var ju bara att gasa ihop dem i en längd på overlocken,
klippa isär dem och göra likadant igen!
Filten är kantad med vanlig bomullssnedslå.
Men nu beslöt jag att rensa lite bland småbitarna.
Rosa hör inte till min favortfärg,
och det stirrar bara på mig i gardroben!
Så nu blev det en filt till lilla A.
Och den är verkligen lappad, även fleecen på baksidan!
(Men bara i ett hörn)
Jag trodde inte att det skulle gå så fort att sy det,
bitarna var visserligen 11x11 cm,
men det var ju bara att gasa ihop dem i en längd på overlocken,
klippa isär dem och göra likadant igen!
Filten är kantad med vanlig bomullssnedslå.