Jag är väldigt lättimponerad,
ställ mig vid några gröna växter och jag är nöjd!
Jag tycker bara det är så otroligt hur våra små krukväxter
kan bli så stora i det "fria".

Vi har haft det väldigt skönt på vår semester,
lagom med sol och värme.
Endast tre droppar regn fick jag på mig på en hel vecka,
det du Sverige!
Vi bodde i den lilla fiskebyn Arguineguin,
knappt en mil från Puerto Rico.
Helt underbar mat, speciellt fisk.
Är ingen fisk-fantast till vardags, men den var underbar!
Jag älskar havet, inte att bada i det,
men att vara på eller vid sidan om!
En solnedgång är något av det vackraste som finns.
Mer än hälften av alla kort jag har med mig hem är
på vattnet.

I måndags tog vi taxin till Puerto de Mogán,
hoppade på en U-båt och kollade in havslivet.

En 40 minuters resa vid havets botten,
vi fick se säkert miljontals fiskar i alla regnbågens färger,
samt ett skeppsvrak, ett stort sådant!

Sist med inte minst,
nu vet jag hur en förvuxen ananas ser ut ;)
ställ mig vid några gröna växter och jag är nöjd!
Jag tycker bara det är så otroligt hur våra små krukväxter
kan bli så stora i det "fria".
Vi har haft det väldigt skönt på vår semester,
lagom med sol och värme.
Endast tre droppar regn fick jag på mig på en hel vecka,
det du Sverige!
Vi bodde i den lilla fiskebyn Arguineguin,
knappt en mil från Puerto Rico.
Helt underbar mat, speciellt fisk.
Är ingen fisk-fantast till vardags, men den var underbar!
Jag älskar havet, inte att bada i det,
men att vara på eller vid sidan om!
En solnedgång är något av det vackraste som finns.
Mer än hälften av alla kort jag har med mig hem är
på vattnet.
I måndags tog vi taxin till Puerto de Mogán,
hoppade på en U-båt och kollade in havslivet.
En 40 minuters resa vid havets botten,
vi fick se säkert miljontals fiskar i alla regnbågens färger,
samt ett skeppsvrak, ett stort sådant!
Sist med inte minst,
nu vet jag hur en förvuxen ananas ser ut ;)
