Mönstret är hittat i Ottobre Design, model 3 1/08.
Tyget kommer från en lokal tyghandel och
passpoal-bandet kommer från Stoff & Stil.

Klänningen blev lite kort, gjorde en miss med overlocken,
så latheten gjorde att jag tog till saxen för att klippa bort sömmen.
Detta resulterade i att jag gjorde en miss med saxen.
Det blev ett jack i tyget och jag fick minska längden med ca 4cm.
Som ni kanske märkt vid detta lagret är jag mycket lat,
och hatara att använda sprättaren!
Tyget kommer från en lokal tyghandel och
passpoal-bandet kommer från Stoff & Stil.
Klänningen blev lite kort, gjorde en miss med overlocken,
så latheten gjorde att jag tog till saxen för att klippa bort sömmen.
Detta resulterade i att jag gjorde en miss med saxen.
Det blev ett jack i tyget och jag fick minska längden med ca 4cm.
Som ni kanske märkt vid detta lagret är jag mycket lat,
och hatara att använda sprättaren!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar