Hittade dessa underbara underbyxor och vad
tvungen att sy några stycken. Storlek 62.
Mönstret kommer från boken
Sy kläder till baby & småbarn, Katrin Wassdahl.
Rensade samtidigt lite bland mina strech och mudd-tyger,
tycker själv att de blev riktigt söta.
De är även lätta att sy och det går fort.
Har försökt variera dem lite med resår/mudd upptill.
Tyvärr syns inte färgerna riktigt,
byxan till vänster är i gröna toner,
mitten turkos och marin,
höger i blå nyanser.
Alla tyger, förutom det mörkare blå till höger,
kommer från mors gömmor.