söndag 11 maj 2008

Omlottbody 3


Mönstret kommer från Ottobre Design model 5, 6/07.
Tyg och kantband kommer från MG-tyger,
jag är så kär i stjärntyget, jag tycker det är helt underbart!

Detta är storlek 68,
och för en gångs skull blev det inte en enda miss
med tryckknapparna!
Det är nästan första gången!


1 kommentar:

Strömming sa...

Snyggt :) Gillar också tyget!