Hoppade runt bland olika blogga häromdan och hittade ett "mönster" på nåldyna hos Mitt lilla hus.
Blev iallafall sugen på att testa att göra en, så jag ritade och sen satte jag saxen i en gammal Ikea-kudde!
Det blev väl lite sådär eftersom jag varken har extra knappar eller garn hemma, ska införskaffa mig detta imorgon (allt finns hemma hos mamma)!