torsdag 18 oktober 2007

Min första beställning!

Idag fick jag min första beställning,
en arbetskamrat önskade två haklappar och två dregelscarfs.
Det bestämdes även att jag skulle sy något till vår
mammalediga kollega,
vars dotter inte gör annat än kräks när hon är och hälsar på
och elaka mamma unnar lillan bara en pappersbit.
Denna helgen innebär långledigt, dvs fre-sön,
och jag tror jag vet vad jag ska syssla med!
Idag ska det letas mönster och i morgon blir det inhandling av material,
sen börjar det pyssliga.
Igår kom för övrigt tidningen jag beställde,
så vi får se om jag lyckas med detta,
tack för tipset!

Inga kommentarer: