söndag 11 maj 2008

Datorväska



Fick i uppdrag av en arbetskamrat att sy en väska till
hennes nyköpta laptop.
Surfade runt lite och blev en aning inspirerad av GobliGobli,
fast jag tror egentligen inte att våra väskor är speciellt lika,
mer än möjligtvis fickorna fram.



Inget svårt projekt, bara lite tidskrävande med alla småbitar
och att passa in vart de skulle sitta.
Fickorna fram är tänkta till sladden samt det mobila bredbandet.
På väskand baksida ordnade jag ett fack för papper.



Både jag och kunden är mycket nöjda med resultatet.
Tyget har kunden valt, Patricia 49:-/m.

2 kommentarer:

florin design sa...

Jätte fin väska!

Sica sa...

Tackar! Den passade som handen i handsken, inte många hårstrån för stor ;)