torsdag 14 augusti 2008

Mina tyger..

..har fått ett nytt hem!

Jag och sambon kollade igenom hans kläder förra veckan,
men det var så svårt att hitta kläder bland alla mina tyger,
i hans garderob..!

Detta fick mig att skämmas lite så jag åkte till IKEA och
köpte två dörrar till en Billy Bokhylla.
Vi har en Billy i vårt "arbetsrum",
så jag städade undan lite och satte upp dörrarna.
Sen var det bara till att flytta och pyssla.



Riktigt roligt och framförallt skönt
att ha allt samlat på ett ställe och så minskade
ju risken för att tygerna skulle starta krig mot
sambons kläder!



Nu till något helt annat!

Hur kan en katt se så dum ut?
Freja väljer den ena konstiga ställningen efter den andra!





och så måste jag ju visa min egen prins,
Balder är min katt ända ut i morrhåren!
Han följer mig alltid och ligger så nära som möjligt.





3 kommentarer:

OttoPippi sa...

Vad härligt meed orning på tygerna!!! Älskar katter!!! Har själv katt!! Dina är helt underbatra (även om nån kanske ser lite dum ut ibland :-) :-))

Katarina Nimrodsson sa...

Hej
Var ute och bloggade och hittade din sida Jag är också nybörjare på lapptäcken Jag så att du hade börjat lite med ett lapptäcke Jag syr och stickar barnkläder mest men har nu försökt mig på lapptäcksteknik det är verkligen roligt tiden bara rinner i väg

Söta katter har själv katt

katarina

Sica sa...

Tack, och vad roligt att du hittade hit. Hoppas att du tycker det är roligt att sy och sticka även i framtiden, och givetvis att du bloggar om det så vi andra får ta del av dina framgångar!