tisdag 18 december 2007

Inget kul att visa =(

Nä, det har inte blivit så mycket sytt nu på ett tag.
Lovar att försöka göra något åt detta snart.

Idag har jag rengjort och oljat overlocken,
och när jag ändå höll på
rengjorde jag vanliga symaskinen också.

Min vänninna var här med lilla A idag,
en liten klump har hon blivit, nästan 6kg.
Men ooo så söt!

Hennes mamma önskade nya vantar,
då hunden åt upp de hon fått.
Får se när vi får tid över att göra något åt detta!

Inga kommentarer: