lördag 15 december 2007

Nu håller vi tummarna!

Min moster var inne på det lokala torget på nätet,
och vad hittar hon inte där?
Jo, en overlock för 700:-

Jaja, 700, måste vara skräp!
Ringde iallafall, och det visade sig vara en Huskylock Husqvarna,
givetvis äldre modell (vet ej vilken ännu).

Ska åka och kolla på den på måndag,
så nu vi håller tummarna att den är ok!

Hoppas, hoppas hoppas !!

Inga kommentarer: