Väninnans hund vart hungrig en dag och
åt upp vantarna som lilla A fått.
Detta ordnar vi till genom att ge henne fler,
passar även på att sy upp några till Mars-marknaden.
Får bara ta och hoppas på att de inte blir UFOn,
de kommer nämligen att ligga ett tag innan jag hinner med dem.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar